EL CAMP NOU ENTRA A L’ESCOLA

Avui l’ escola del hospital s’ha convertit en el CAMP NOU. Ha entrat tothom, nens, nenes i pares.
Ens han fet unes fotos molt xules amb una pantalla de croma. A la foto  surts amb uns quants jugadors de FC. Barcelona .
La pantalla (croma) és molt divertida. La nostra profe ha tingut una idea, ha anat a buscar una bata verda de quiròfan perquè si et poses alguna cosa verda i et fan una foto al croma surts com un fantasma amb el teu cap flotant!. Això passa perquè la pantalla també és verda i l’ ordinador es pensa que ets la pantalla i talla tota la part verda. A la foto desapareixes i nomes queda el cap. És al.lucinant!!
Després et donen unes ulleres 3D de 360graus . Podies mirar com a començat el barça , els millors jugadors de la historia del barça i unes quantes jugades de Messi i Suares.
Avui ha estat un dia molt divertit aquí a l’ escola del hospital.

Mohamed Ch       ( 13 anys. )

Avui m’han   ficat unes ulleres 3D que han fet que jo estigués al camp del Barça. Nomes movent el cap semblava que  estava dins del camp movent-me i m’han fet unes fotos molt xules. primer a mi i els juga dors i després sense els jugadors.  Tinc una foto que sóc una fantasma!

Martina (8 anys)