Anem al TNC a veure Terra baixa (reconstrucció d’un crim)

El passat dijous, un grup d’alumnes de llengua i literatura catalana del GES acompanyats per alumnat d’altres ensenyaments del CFA Gavà van gaudir d’una activitat cultural. Van anar al Teatre Nacional de Catalunya per veure l’obra “Terra Baixa (reconstrucció d’un crim)”, una nova versió de l’obra clàssica d’Àngel Guimerà.

En aquesta nova versió Pablo Ley converteix el clàssic de Guimerà en un relat detectivesc i un thriller sobre la lluita de classes. Sense perdre de vista els orígens ni renunciar a l’essència del text original, el dramaturg trasllada Terra baixa al segle XX, a la Barcelona de l’anarquisme, i hi introdueix dos personatges nous: una periodista i un comissari de policia, en Vinagret. Aquest serà l’encarregat d’investigar un crim.

Aquí us deixem fotografies d’algunes de les persones que van anar a veure l’obra.