Sortida guiada de l’associació d’alumnes del CFA Gavà a Gràcia

L’associació d’alumnes del CFA Gavà organitza una altra sortida per a totes aquelles persones que els agrada descobrir coses noves i conèixer el nostre patrimoni. El pròxim 22 de març, farem una sortida guiada pel barri de Gràcia de Barcelona. El títol d’aquesta visita és “Gràcia 1900. L’aparador burgès d’un barri obrer”.

Per poder participar en aquesta sortida us haureu d’inscriure prèviament al vestíbul del CFA Gavà el dia 8 de març. Les places són limitades. Posteriorment, el dia 22 de març ens trobarem a Can Sellarès per agafar un autocar que ens portarà fins a Barcelona. Allà, ens guiaran pel barri de Gràcia i ens explicaran la història que s’amaga al barri, un indret d’esbarjo per a les classes treballadores i alhora un dels territoris escollits per les elits barcelonines a l’hora de construir la segona residència.

Així que si no us ho voleu perdre apunteu-vos la informació a la vostra agenda:

Inscripcions:

• Dia: 8 de març, de 17:30 a 19:00 h.
  • Lloc: vestíbul del CFA Gavà.

Sortida:

• Dia: 22 de març, a partir de les 15:30 h.
  • Lloc de sortida: Can Sellarés.
  • Tornada: en tren.

Sortida guiada Gràcia 1900 del CFA Gavà