Resum de la sortida al teatre de l’Associació d’Alumnes del CFA Gavà

El passat divendres, l’Associació d’Alumnes del CFA Gavà va anar al teatre Tívoli a veure el musical “La jaula de las locas” i van gaudir molt de l’obra.

El grup es va fer algunes fotos per recordar la nit on se’ls veu molt contents i segur que amb ganes de repetir l’experiència.

Aquesta és només una de les diverses activitats que l’Associació d’Alumnes del CFA Gavà organitza per als seus membres, així que si voleu formar part de la comunitat educativa del centre, no dubteu a demanar informació. Teniu el correu asoafa@gmail.com a la vostra disposició on contestaran per resoldre tots els vostres dubtes. I si voleu saber més de les activitats que organitzen entreu a l’apartat de l’Associació d’aquesta web.