Presentem la nostra panera de llavors a la Fira d’Espàrrecs

Ahir dia 27 va tenir lloc un acte molt especial on va estar present l’alcaldessa de Gavà, Gemma Badia. A les portes del pavelló Jacme March, alumnat i professorat del CFA Gavà van entregar la panera de llavors que han confeccionat per l’exposició a la Fira d’Espàrrecs de Gavà.

La preparació de la panera ha estat una activitat cooperativa amb alumnat dels diferents ensenyaments. El tema triat ha estat un llibre d’on creix una rosa, disseny del Cristian Tabares, alumne de GES 2. Per una banda, per la proximitat amb la diada de Sant Jordi, una celebració de la cultura que ens uneix com a país, així com la Fira d’Espàrrecs és part de la identitat de Gavà. Però, per l’altra, com a símbol del creixement que els alumnes de l’Escola d’Adults experimenten en (tornar a) aprendre. Mai no és tard per florir.

Podreu veure exposada la panera durant tot el cap de setmana (29 i 30 d’abril) a l’Espai de participació ciutadana de la Fira. Apropeu-vos a l’espai Jacme March a veure la feina que han fet els vostres companys!

Panera per la Fira d'Espàrrecs de Gavà