Passem una tarda al Museu de Ciències Naturals

La setmana passada els alumnes de l’assignatura de Biologia i Geologia de GES 2 van gaudir d’una sortida al Museu de Ciències Naturals de Barcelona per acabar el trimestre. Durant la visita van poder aplicar alguns dels coneixements apresos durant el mòdul que ara han finalitzat.

Per aprofitar al màxim la seva visita, els alumnes van portar una audioguia que els va permetre aprofundir en els diferents temes de cada sala del museu i que començava així…

Introducció de l'audioguia al Museu de Ciències Naturals

A través de les explicacions auditives i els enigmes que havien de resoldre al seu dossier, van poder endinsar-se en les diferents etapes de la vida al planeta Terra i comprendre millor els processos evolutius que han portat a la diversitat biològica actual.

Una tarda entretinguda on tots vam poder observar la ciència des d’una perspectiva diferent, més pràctica i visual.