Orientació per al futur

Aquesta setmana al CFA Gavà hem tingut la visita de Lídia i Ananda de la Casa Gran de Gavà. Lídia i Ananda han impartit una xerrada per als alumnes del GES, explicant-los les opcions que tenen per seguir els seus estudis en el futur.

A través de la seva visita han donat a conèixer les diferents alternatives que ofereix el sistema educatiu per a continuar els estudis. Des de programes de formació tècnica fins a estudis universitaris. És molt important planificar el futur acadèmic des de temps primerenc, així com de mantenir una actitud proactiva i determinada en el camí cap als seus objectius.

Els alumnes del CFA Gavà han estat molt interessats en les seves paraules i han mostrat una gran motivació per seguir els seus estudis en el futur. La xerrada de Lídia i Ananda ha donat l’oportunitat al nostre alumnat de saber més sobre les seves opcions futures i planificar el seu camí acadèmic. Donem les gràcies a la Casa Gran de Gavà per donar suport al desenvolupament acadèmic i personal dels joves de la nostra comunitat.