Aprofita les oportunitats que et dona l’educació gratuïta per a adults

Tradicionalment, l’educació de persones adultes ha estat identificada amb escoles per a gent gran. Van ser creades a finals dels anys setanta i principis dels vuitanta i duien a terme una tasca d’alfabetització d’aquelles persones que, per diverses circumstàncies, no havien tingut oportunitats de rebre una educació formal en la seva infància o joventut.

Avui dia la feina ha crescut i ha produït una educació permanent, incloent-hi una varietat de cursos presencials, semipresencials i a distància que s’imparteixen als centres de formació d’adults. Aquí hi tenen cabuda totes aquelles persones de més de 16 anys que volen, per una banda, enriquir els seus coneixements i, d’altra banda, millorar les seves habilitats tècniques i professionals.

Actualment, el Departament d’Educació compta amb 126 centres com nosaltres, el CFA Gavà. Entre tots impartim formació gratuïta i de qualitat a més de 60.000 alumnes cada any. Però, quines són les característiques dels ensenyaments de l’Educació d’Adults? Com s’hi accedeix? A qui s’adrecen? El següent podcast publicat pel Departament d’Educació us ho explica. Clica a la imatge.

Podcast ensenyaments als CFA

Vols més informació? Aleshores, consulta la nostra oferta formativa o posa’t en contacte amb nosaltres. T’atendrem amb molt de gust.