Llibres de català socialitzats

Llibres socialitzats de català

Gràcies a una subvenció de l’Ajuntament de Gavà per a la igualtat d’oportunitats i la millora educativa, hem adquirit llibres de text de Català A1 per a la seva socialització.

D’aquesta manera, aquest curs (i els vinents!) l’alumnat de Català inicial del nostre centre no ha de comprar el llibre que fan servir a les classes. Amb aquesta mesura promovem l’equitat, facilitant l’accés a l’educació a l’alumnat més vulnerable, i apostem per la reutilització de llibres, avançant cap a una economia més sostenible.

Els estudiants a l’entrada a l’aula agafen els llibres, que els serveixen com a suport visual durant les classes, i després els tornen a deixar al centre, on esperem que molts més alumnes els puguin aprofitar en cursos vinents, sense que suposi una despesa per a aquests estudiants que sovint són els més vulnerables.

També hem comprat llibres de lectura fàcil en català i castellà, adaptats al nivell dels nostres estudiants, que poden trobar a l’aula d’autoformació.

Llibres socialitzats de català