La web s’omple de literatura amb les veus del nostre alumnat

El 23 d’abril és una diada assenyalada a Catalunya: Sant Jordi. Els carrers s’omplen de parades de llibres i de roses, així que al CFA Gavà hem convertit la web en una parada digital on trobareu roses, llibres…

Aquí podeu sentir els alumnes que han contestat a la crida que hem fet per Sant Jordi de gravar-se llegint un text literari. Escolteu-los i gaudiu de la literatura.

• L’Ángela Rodríguez recita un poema de la Montserrat Gallart.
  • El Cristian Domínguez recita un poema que ha escrit ell.
  • La Mercedes Borrego llegeix tres poemes que ha escrit ella: un d’agraïment al centre, un sobre la novel·la que han llegit i una albada que va escriure a literatura.
  • La Rosa Solanich llegeix un fragment d’El petit príncep d’Antoine de Saint-Exupéry.
  • La Dahyana Tangarife llegeix un poema que ha escrit ella.
  • La Stefany Flores llegeix un poema escrit per ella.
  • La Carolina Flores també ha escrit un poema, escolteu-lo.
  • La Lianny Molina llegeix un poema seu.
  • La Kata llegeix un poema en la seva llengua, l’hongarès.
  • L’Edjola llegeix un poema en albanès.
  • El Mehakdeep recita un poema que ha escrit ell.
  • El Jordi Pujolràs llegeix un poema escrit per ell.

Però a la web també podeu trobar diversos ous de pasqua virtuals en forma de roses, llibres, altres companys de COMPETIC recitant poesia i una felicitació per Sant Jordi. Alguns es veuen i altres haureu de clicar a algun lloc de la pàgina principal per arribar-hi.  A veure si els trobeu! El pròxim Sant Jordi ho tornarem. Gràcies a tothom que hi ha participat.