La festa final de curs 2022-2023 en imatges

Ahir vam celebrar la festa de cloenda del curs al centre. Alumnat i professorat ens vam unir per recordar tots els moments inoblidables que hem compartit durant aquest curs. La festa d’aquest any va començar amb una emotiva cerimònia de graduació amb l’alumnat del GES. Després, tots els estudiants dels diferents ensenyaments es van reunir per a fer una festa conjunta. Durant la trobada, vam passar una molt bona estona, rememorant anècdotes del curs que ara s’acaba i degustant les delícies que ens van portar els companys.

També va haver-hi temps per acomiadar-nos d’aquelles persones que aquest curs finalitzen els seus estudis al centre. És un moment agredolç, ja que ens separem de companys i professors que han format part fonamental de la nostra vida. Des del claustre del CFA Gavà, volem reconèixer el vostre esforç i us desitgem tota la sort en les vostres futures aventures.