Ja esteu fent servir l’aula d’autoformació?

Quan entreu al centre, a la segona aula a mà dreta trobareu un espai que serveix de consergeria i d’aula d’autoformació. Ja l’esteu aprofitant?

Allà hi podeu trobar llibres de lectura en anglès, català i castellà de diferents nivells que podeu treure en préstec, només cal que els trieu i li digueu a l’Àngel, el nostre conserge, que us apuntarà.

També hi ha alguns llibres per a l’autoaprenentatge de les llengües (gramàtica, vocabulari) i en una safata trobareu algunes propostes d’activitats en anglès.

L’aula d’autoformació és un espai pensat perquè els alumnes hi pugueu treballar, de forma individual o en grup. Si us fan falta ordinadors allà en teniu, si us cal connexió wifi podeu demanar a l’Àngel la contrasenya.

Els dimarts de 16h a 18h el Miguel, l’alumne en pràctiques del cicle formatiu “Sistemes microinformàtics i xarxes”, us pot resoldre alguns dels vostres dubtes informàtics amb el seu punt de suport digital.

A més a més, cada quinze dies pengem a la paret del fons un enigma per tal que exerciteu les vostres neurones i us ho passeu bé intentant desxifrar-lo.

Animeu-vos a utilitzar l’aula d’autoformació!