Igualtat de gènere avui i demà

Científiques #donesquefanhistoria

La igualtat de gènere no és únicament un dret humà fonamental  sinó també un dels fonaments essencials en la construcció d’un món democràtic, pacífic, pròsper i sostenible. L’alumnat i professorat del CFA Gavà ens hem volgut sumar al missatge d’aquest any de Nacions Unides d’Igualtat de gènere avui per a un demà sostenible​. I ho hem fet amb una sèrie d’activitats dirigides a conscienciar amb aquest objectiu.

Alumnat i professorat del centre ha colaborat en l’elaboració d’un gran mural reivindicant les desigualtats encara existents entre homes i dones.

L’alumnat del GES 1 ens han confeccionat uns lapbooks de dones que han estat referents científics per la humanitat.

El GES 2 ha fet un cartell de dones que han fet història.

El dimecres hem projectat la pel·lícula Litlle Miss Sunshine, una pel·lícula que amaga una crítica als estereotips femenins de bellesa.

El dijous la Gemma Reguant i el programa en veu alta de la institució de les Lletres Catalanes ens han acostat la poesia en un moment màgic per tothom que ha pogut apropar-se al centre i escoltar-la.