Hem guanyat el Premi Gavà Educa

Ens fa molta il·lusió compartir amb tots vosaltres que un dels projectes del nostre centre ha guanyat un dels Premis Gavà Educa a la qualitat educativa que atorga l’Ajuntament de Gavà.

Els premis es van entregar ahir durant l’acte d’inauguració del curs escolar del municipi i el van recollir la Marina Muro, directora del CFA Gavà, i la Sílvia Vidal, cap d’estudis i una de les docents que va dur a terme el projecte juntament amb el professor Óscar Arranz, però ens el prenem com un reconeixement a tot l’equip de professionals del centre.

Estem molt contents que es valori la feina que fem al Centre de Formació de persones Adultes, sovint no gaire coneguda, amb premis com aquest o amb el discurs de l’alcaldessa, Gemma Badia en què va esmentar la importància de posar en valor l’educació al llarg de la vida.

Per tal que conegueu el projecte, us enllacem aquí un vídeo on els alumnes expliquen què és el que van fer i què van aprendre a la Ruta Literària pels carrers de Gavà. Qui millor que ells per a fer-ho, ja que si la ruta literària va ser un èxit va ser també gràcies a un alumnat de GES 2 i de COMPETIC inicial implicadíssim i amb moltes ganes d’aprendre.

Moltes gràcies!