Fem de guies per Gavà!

La setmana passada l’alumnat de GES 1 va fer una visita guiada per Gavà a l’alumnat de Català inicial, com a projecte sobre el text descriptiu i practicant l’expressió oral. D’aquesta manera es van convertir en referents lingüístics per als alumnes nouvinguts que tot just s’inicien en la nostra llengua, a més d’ensenyar-los els llocs que els semblen més interessants de la ciutat. Les alumnes de Català inicial van estar encantades de la sortida i van aplaudir les explicacions dels estudiants de GES 1.

Si us sorprenen els nostres pentinats divertits, és que seguíem les consignes del Rei Carnestoltes!