Exposició sobre el sensellarisme

Al passadís de l’escola podeu trobar l’exposició sobre el sensellarisme que l’alumnat de GES 1 ha fet per a treballar el text expositiu al mòdul de llengua catalana II.

L’habitatge és un dret, però hi ha moltes persones que no disposen d’una llar digna. Els alumnes de GES 1 han investigat sobre el tema a través de la informació que ens va donar el Jordi, voluntari de la Fundació Arrels que va venir a fer una xerrada, i de la recerca a internet. Finalment, han creat aquests pòsters en què podeu trobar, entre altres coses, dades sobre quantes persones es troben en situació de sensellarisme, les causes que porten algú a perdre la llar (algunes sistèmiques, com el difícil accés a l’habitatge degut als preus desbocats, d’altres personals) o l’especificitat de les dones i els migrants en relació al tema.

A nosaltres ens ha semblat un tema interessant, esperem fer-vos arribar una part de tot el que hem après i, així, conscienciar-nos tots que cal fer alguna cosa per evitar que les persones dormin al carrer.