Entrevista a en Sam

El fill de la candidata a Primera Ministra és transsexual, ja no és en Jason, ara es diu Jessica. Això és un escàndol que els diaris sensacionalistes no es volen perdre. Aquest és el punt de partida del treball per al concurs d’El gust per la lectura que ha creat el nostre alumnat després de llegir la novel·la El meu germà es diu Jessica de John Boyne.

Els nostres alumnes s’han convertit en periodistes i han entrevistat a diversos personatges de l’entorn de la Jessica. Aquí podeu llegir i escoltar l’entrevista que han fet a en Sam la Reyes i la Joana.

• Títol del treball original: entrevista a en Sam.
  • Número d’inscripció: 4265.
  • Categoria: E.
  • Modalitat: E2.
  • Títol del llibre llegit i autor/a: El meu germà es diu Jessica, John Boyne.
  • Alumnes: Reyes Rosa i Joana Sànchez

A continuació pots trobar l’entrevista completa en format àudio: