Els mites de l’amor romàntic

El dimarts 14 els alumnes de GES 1 i GES 2 van assistir a una de les activitats que ofereix als centres educatius l’Ajuntament de Gavà, un taller de prevenció dels micromasclismes de l’entitat Enruta’t. Aquí podeu llegir la reflexió que en va fer una de les alumnes.

L’amor romàntic té moltes etapes, coses que s’han de tenir en compte en una relació, altres que es poden reciclar, com altres que no es poden perdonar.

En aquesta xerrada vam fer un joc sobre quatre paraules que ens recordaven l’amor i tot el contrari a això. També ens van posar situacions que, si la nostra parella fa, com reaccionaríem o ens afectaria, reflectint també les nostres inseguretats o traumes.

A vegades també està bé tenir el nostre espai personal, no només dedicar-li el nostre temps a la nostra parella i tancar-nos només en la relació.

Dahyana (GES 1)