Els alumnes es converteixen en professors

Durant les últimes setmanes l’alumnat de GES 2 ha estat treballant la genètica al mòdul de Biologia i Geologia. Han hagut de desenvolupar competències de l’àmbit cientificotecnològic, digital i personal i social per arribar a explicar una classe com ho farien si fossin professors de genètica.

• En primer lloc es van ajuntar en grups i van haver de cercar informació al voltant d’un tema de genètica, l’ADN, els cromosomes o els gens.
  • Van haver de resoldre un enigma associat amb el seu tema de recerca.
  • Finalment, van preparar una presentació digital per fer la classe i resoldre les activitats corresponents al seu tema.

I aquí teniu el resultat!

Teniu el document complet de l’activitat a la pàgina web Fem recerca genètica.