Elecció de delegats i delegades

Durant les pròximes dues setmanes es faran les votacions per a triar els delegats o delegades de cada classe. La figura del delegat o delegada és molt important i contribueix que tot l’alumnat pugueu participar activament en la gestió del centre. Les eleccions seran coordinades pels tutors dels vostres grups. Des del claustre del CFA Gavà us animem que us presenteu i sigueu part activa del funcionament de la comunitat educativa del centre.

Com a delegats les vostres funcions seran:

• Exposar als òrgans de govern i de coordinació docent els suggeriments o reclamacions del grup al qual representeu així com transmetre-li les informacions que us faci arribar l’equip directiu o la coordinació docent.
  • Mantenir informats la resta d’estudiants de les decisions preses en les reunions de representants.
  • Fomentar la convivència entre els i les alumnes del grup.
  • Col·laborar amb el Tutor/a i amb l’Equip Docent en els temes que afectin el funcionament del grup d’alumnes.
  • Col·laborar amb el professorat i amb els òrgans de govern del centre per al bon funcionament d’aquest.
  • Fomentar l’adequada utilització del material i de les instal·lacions del centre.

Animeu-vos i presenteu-vos-hi!