Col·laborem amb La Marató de TV3

Marato de TV3

Aquest any La Marató de TV3 està dedicada a les malalties mentals i el CFA Gavà s’uneix organitzant una sèrie d’activitats: una xerrada, una exposició feta pel nostre alumnat, una sessió de ioga i una caminada popular.

Xerrada de la Marató

Ens connectarem des del centre de forma telemàtica per atendre la sessió divulgativa que un professional de la salut ens farà, acostant la realitat mèdica i humana de la salut mental.

• 🕐 Horari: 15/12/2021 a les 15:00h
  • 🌍 Lloc: diferents aules del CFA Gavà.
  • 🚦Activitat tancada: només alumnat del centre.

Classe de ioga

El ioga és una activitat que ens ajuda a ser més conscients de nosaltres mateixos, del nostre cos i del nostre entorn. Per això, Dani, Helena i Óscar, professors del CFA Gavà ens faran una classe de ioga a l’aire lliure.  Per aquesta activitat és necessari portar roba còmoda, alguna peça d’abric (la classe es farà a l’aire lliure) i estoreta de ioga. També és recomanable portar un petit coixí i una petita manteta per a la relaxació.

• 🕐 Horari: 16/12/2021 de 16:00 a 19:00 h
  • 🌍 Lloc: auditori del Parc del Mil·lenni.
  • 🚦Activitat oberta al públic.
  • 💲Aportació recomanada: 2 euros.
La Marató de TV3 2021 Helena CFA Gavà Óscar

Exposició sobre malalties mentals

L’alumnat de GES1 ha elaborat diferents pòsters sobre trastorns i malalties mentals.

• 🕐 Horari: a partir de dijous 16/12/2021
  • 🌍 Lloc: passadís del CFA Gavà.

Caminada popular

L’Associació d’Alumnes i Amics de l’AFA Eramprunyà de Gavà organitza una caminada popular a La Sentiu. Farem un trajecte conscient a través de la muntanya des de l’escola. Per aquesta activitat és recomenable portar roba i calçat adient per a caminar per la muntanya.

• 🕐 Horari: 17/12/2021 Comencem a les 9:15 h a la porta del CFA Gavà.
  • 🌍 Lloc: del CFA Gavà a La Sentiu.
  • 🚦Activitat oberta al públic.
  • 💲Aportació mínima: 2 euros.

Si no voleu fer cap activitat, també podreu fer aportacions per a La Marató a la guardiola que hi haurà a la consergeria del centre.

Per a més informació podeu contactar directament al centre.

Tots els diners recaptats aniran íntegrament a La Marató de TV3.