Apunta’t a l’Associació d’Alumnes

Has pensat en apuntar-te a l’Associació d’Alumnes i participar a les seves activitats?

Els propers 4 i 5 d’octubre de 17.30 a 19.00 hi haurà una parada de l’Associació d’Alumnes a l’entrada de l’escola. Allà us podreu inscriure com a socis i pagar la quota de l’Associació del curs 2022-23, de 30 euros.

L’Associació ha organitzat una sèrie d’activitats per al curs 2022-2023:

• Una sortida al teatre: El mètode Grönholm.
  • Una ruta guiada per Barcelona. Gràcia 1900
  • Una visita al Parlament de Catalunya.
  • Una sortida d’un dia a Girona.
  • Un viatge de fi de curs a Vitòria.

Totes aquestes activitats s’aniran concretant al llarg del curs. Si sou alumnes del CFA Gavà i voleu demanar informació per apuntar-vos a l’Associació ho podeu fer a través del correu o telèfon:

✉ asoafa@gmail.com
📞 645116360 en horari de dilluns i dimecres de 17.30 a 18.30 h

Si esteu apuntats a l’Associació podreu disfrutar de descomptes a l’hora de reservar les activitats, així com participar en les assemblees per decidir les properes activitats.

Póster d'activitats de l'Associació d'Alumnes