Acte 40 aniversari

Aquest any l’escola d’adults de Gavà fa 40 anys. El nostre municipi ha canviat molt al llarg de quatre dècades i, de la mateixa manera, ho ha fet el seu Centre de Formació de persones Adultes. Des dels primers anys, en què calia alfabetitzar i donar l’oportunitat d’accedir a l’educació a una població que havia començat a treballar de molt jove i no havia pogut anar a l’escola, a cobrir la necessitat de formació continuada del adults d’avui dia, amb ensenyaments com l’anglès i la informàtica.

Els temps i les demandes de formació van canviant, però l’escola ha sabut adaptar-se als nous contextos i al nou alumnat, oferint sempre una educació pública i de qualitat adaptada als interessos de les persones adultes. Més de 8500 alumnes han passat ja pel centre i esperem que en siguin molts més.

Per celebrar aquests 40 anys volem fer una activitat presencial en què puguem trobar-nos i fer una mirada a tot el camí recorregut per tal d’encarar el que falta per recórrer. Com ha canviat Gavà des dels anys 80? Com va sorgir l’escola d’adults? Quins projectes s’hi han desenvolupat? Quines experiències expliquen els alumnes que hi han passat? Acosta’t a l’acte de celebració del 40è aniversari del CFA Gavà per saber-ho.

L’acte Passat, present i futur de l’escola d’adults de Gavà es realitzarà divendres 21 de maig a la tarda a la sala d’actes de l’IES El Calamot i comptarà amb la presència de membres antics i actuals de la comunitat educativa del centre. Cal inscripció prèvia i l’aforament és limitat.

Acte: Passat, present i futur de l’escola d’adults de Gavà
Lloc: Sala d’actes de l’IES El Calamot