Escola Port Rodó

IMG_1957

Benvolguts/des membres de la comunitat educativa de l’escola Port-Rodó.

En nom de tot el claustre m’adreço a tothom per donar-los la benvinguda a la nostra nova web, la qual esperem que esdevingui una eina educativa, comunicativa i interactiva per poder observar, compartir experiències i participar en el nostre dia a dia al centre.

Aquesta nova web és el nostre petit regal de nadal, ja que l’estrenem just en aquestes dates tant senyalades. Esperem que la gaudeixin molt amb les vivències del nostre dia a dia a l’escola.

No voldria acabar aquest escrit sense donar gràcies a totes les famílies per tot el que fan pels seus fills i filles, avui alumnes de la nostra escola, a l’AMPA perquè sense ells i elles moltes de les activitats que plantegen no serien possible, a l’Ajuntament per tot el suport i les ajudes que ens aporten i a tot el nostre professorat al qual tinc el privilegi de poder ajudar per tirar endavant en la seva tasca tant important i que realitzen amb tanta professionalitat, que és formar a tot l’alumnat i col.laborar en la seva educació.

A tothom els demano compromís perquè el nostre centre aporti un valor educatiu públic i de qualitat, i perquè així Campredó parli amb orgull i estimi Port Rodó, l’escola del poble.

Els recordem que el centre no es fa responsable de l’ús i el tracte que un tercer pugui fer de les publicacions efectuades en aquesta web: imatges, audicions, treballs i vídeos.

Cordialment,

Carlos Blanch
Director de l’escola Port Rodó i de la ZER Mestral

Enllaç al blog de l’escola