El Poble, un espai Educador

La filosofia del projecte “EL POBLE, UN ESPAI EDUCADOR” es basa en entendre que la vida quotidiana i tot el que l’envolta poden oferir molts moments educatius. El nostre entorn és com un gran mestre amb una gran capacitat per deixar empremtes.

En aquest sentit vam iniciar el projecte des del claustre treballant en els recursos educatius que pot oferir cada poble. Cada curs es tria un poble i els alumnes de la seva escola elaboren un llistat d’aspectes interessants des de les diferents vessants, llocs per aprendre i on aprendre.

Tot seguit, proposen a les altres escoles de la ZER un treball a fons sobre cadascun d’aquests aspectes distribuït per cicles. Els alumnes del poble a treballar són els organitzadors, coordinadors i assessors durant el procés d’elaboració del treball.