Departament d'Ensenyament XTEC

Enllaços externs

CARNESTOLTES

Enviada per msanc24 el 08/Feb/2016 - 13:33

El proppassat divendres 5 de febrer vam celebrar el carnestoltes a l'institut.
Tots els grups ho van fer molt bé, unes comparses molt divertides i amb unes disfresses molt ben elaborades.
Comparses guanyadores:
1A Super Mario, 3B Aladin i 4t AB Un viatge en el temps, temps de música.
Felicitats a tothom!!!
Totes i tots ho heu fet molt bé!! Heu estat fantàstics i fantàstiques!!!!

Podeu veure'n les fotos a la nostra pàgina del facebook.

DENIP

Enviada per msanc24 el 08/Feb/2016 - 13:24

El proppassat dia 27 de gener vam anar a celebrar el DENIP a la biblioteca de Can Llaurador conjuntament amb les escoles del nostre poble i amb la presència de la regidora d'educació, la senyora Montse Riera.
Vam inaugurar l'exposició Mirades per la Pau.
Va ser un acte emotiu i ple de missatges que els nens i nenes i els nois i noies de Teià ens donen als adults per a millorar la nostra convivència.
L'alumnat de 1r d'ESO i va col·laborar llegint-nos un conte molt bonic titulat l'ocellet i la hiena que ens explica la importància del respecte i la confiança envers aquells i aquelles que són diferents de nosaltres.
Podeu veure'n les fotos a la nostra pàgina de facebook.

BONES FESTES!!!!!

Enviada per msanc24 el 22/Des/2015 - 12:25

El Claustre i el PAS  de l'Institut Turó d'en Baldiri us desitgem unes molt bones festes de Nadal i un millor any 2016 ple d'esperança i il·lusió!!

L'equip directiu

RENOVACIÓ DEL NOSTRE COMPROMÍS COM A ESCOLA VERDA

Enviada per msanc24 el 30/Nov/2015 - 10:09

Aquest dissabte 28 de novembre se'ns ha lliurat el certificat que ens acredita com a escola verda fins al 2019.

Hem renovat el nostre compromís amb la xarxa d'escoles verdes de Catalunya i continuem formant-ne part amb més il·lusió i ganes d'engrescar a tota la nostra comunitat.

Continuarem treballant per a l'educació en la sostenibilitat i la millora del mediambient. Continuarem la nostra tasca perquè el nostre alumnat en prengui consciència i de retruc tota la nostra comunitat.

Endavant delegats verds!!

Un curs ple de reptes i noves propostes.

Enviada per admin el 25/Nov/2015 - 09:46

Què ens té preparat el curs 2015-2016?

Aquest nou curs l'hem iniciat amb molta il·lusió. És un curs ple de reptes i compromisos amb la voluntat de començar a treballar d'una forma diferent. És per això que ens hem engrescat a començar a treballar per projectes.

El treball per projectes és un treball interdisciplinar que vol promoure les diferents competències que ha d'anar adquirint l'alumnat. És una manera diferent d'ensenyar perquè l'alumnat esdevé el protagonista del seu aprenentatge, volem que en tingui un paper actiu, estigui motivat i que creixi personalment. Els nois i les noies cooperen, investiguen, aprenen a escoltar, intueixen, aprenen a buscar la informació a establir-ne lligams i a deduir.

La setmana del 16 al 20 de novembre hem estat immersos en la setmana de la ciència. I el nostre institut l'ha viscut en primera persona. S'han realitzat tot un seguit d'activitats enfocades a estimular el talent cientificotècnic del nostre alumnat i a potenciar el seu treball cooperatiu.

Les activitats que han desenvolupat els nostres estudiants són les següents:

LLIURAMENT DEL DIPLOMA DELF SCOLAIRE 14-15

Enviada per msanc24 el 25/Nov/2015 - 09:43

Dimarts 24 de novembre es varen lliurar els diplomes DELF SCOLAIRE al nostre alumnat que s'hi va presentar el proppassat curs 14-15.

En representació del centre, van assistir a l'acte de lliurament, que es celebrava a l'Institut Antoni Cumella de Granollers, la directora de l'institut, Àngela Sánchez, i l'alumna Valentina Servera.

El nostre alumnat va acreditar aquest diploma amb unes notes molt altes, per la qual cosa els felicitem, i com a institució ens congratulem que dels 14 alumnes que vàrem presentar l'hagin obtingut.

FELICITATS!!!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

No estàs matriculat/da a cap curs.

Mes anterior Febrer 2016 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg