Viatge de final de curs de 4t

Aquest mes de juny l’alumnat de 4t d’ESO ha viatjat al País Basc on ha visitat indrets meravellosos de les tres províncies de la comunitat. Han fet parada d’anada a Logronyo per dinar, on alguns han optat per tastar els pintxos a l’emblemàtic carrer Laurel, cor gastronòmic de La Rioja, abans de començar una ruta medieval guiada per la capital alabesa, resolent enigmes a mode d’escape-up. S’han allotjat al cor del casc antic de Vitoria-Gasteiz, concretament al conegut carrer Cuchilleria, i han pogut gaudir de passejades al vespre pel centre neuràlgic de la ciutat, sobretot al voltant de la Plaça de la Verge Blanca (l’Andra Mari Zuriaren plaza), on el Monument a la Batalla de Vitòria i l’escultura vegetal del Celedón s’han convertit en punt de trobada de tot el grup. També han fet surf a les platges de Zarautz (Guipúscoa) i de Plentzia (Biscaia), i han fet ruta en vaixell per veure també a Guipúscoa, el Flysch de Zumaia, impressionants penya-segats rocosos guipuscoans. Tot plegat, uns records visuals únics dels indrets visitats per recordar del viatge.