PROJECTE UN CONTE DE L’UNIVERS// BERENAR CIENTÍFIC

Us volem informar que el proper dilluns dia 11 de desembre i fins al divendres dia 15 de desembre l’alumnat de 1r realitzarà el projecte: Un conte de l’Univers.
Aquest projecte consisteix en escriure i il·lustrar un conte en què hauran d’explicar a un personatge de conte i/o còmic tot un seguit de qüestions que els anirà plantejant sobre un tema de l’Univers que desconeix i sobre el qual els nostres… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA del 13 al 17 de novembre

Aquestes són les activitats programades per la setmana de la ciència.
CAMP D’APRENENTATGE: “LA GARROTXA: VOLCANISME I NATURA. 1r d’ ESO
TALLER: “CONSTRUCCCIÓ I ENLAIRAMENT D’UN COET”. 2n d’ESO
 TALLER:MATERIALS SORPRENENTS”. 3r d’ESO
XERRADA–TALLER:“El mètode científic en la vida qüotidiana”. 4t d’ESO.

Comunicat de VAGA 8 de novembre

Benvolgudes famílies,
Us volem informar que les organitzacions sindicals I-CSC, USTEC, CGT han comunicat una convocatòria de vaga general durant la jornada del dia 8 novembre de 2017 en tot l’àmbit territorial de Catalunya.
Ens adrecem a vosaltres per a comunicar-vos que una part dels treballadors i… Llegeix més»

AJORNADA EXCURSIÓ A ST. MATEU

Benvolgudes famílies,
us informem que a causa de la previsió de pluges intenses, el divendres 20 d’octubre no es realitzarà la sortida que hi havia prevista tot l’alumnat a Sant Mateu.
La sortida s’ajorna per a realitzar-la més endavant.
Gràcies i disculpeu.
Rebeu una cordial salutació.
L’equip directiu

ATURADA GENERAL 3 D’OCTUBRE DE 2017

Davant la convocatòria d’aturada general us informem que, fent ús de la possibilitat d’adhesió autoritzada pel Departament d’Ensenyament,
l’Institut Turó d’en Baldiri, demà dia 3 d’octubre de 2017, romandrà TANCAT.
El dimecres 4 d’octubre reemprendrem l’activitat amb tota normalitat.
Gràcies i disculpeu les molèsties.

Comunicat de vaga 3 d’octubre 2017

Benvolgudes famílies,
Us volem informar que les organitzacions sindicals CCOO, USTEC, UGT, IAC, I-CSC,COS i CGT han comunicat una convocatòria de vaga general durant la jornada del dia 3 d’octubre de 2017, en tot l’àmbit territorial de Catalunya.
Ens adrecem a vosaltres per a comunicar-vos que els… Llegeix més»

Manifest de la nostra comunitat educativa

COMUNICAT DE LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’INSTITUT TURÓ D’EN BALDIRI DE TEIÀ DAVANT DELS GREUS ESDEVENIMENTS QUE ESTAN TENINT LLOC A CATALUNYA.
Davant dels greus esdeveniments que estem vivint aquests dies, de vulneració dels drets més fonamentals, i que entenem que afecten seriosament la convivència i… Llegeix més»

Taller per alumnes de 1r: Les Emocions

PROPER TALLER PER L’ALUMNAT DE 1r D’ESO.

LES EMOCIONS.

• – Dies 3 i 6 d’octubre ( Dos sessions d’una hora).

El taller és una proposta d’activitats del Servei Itinerant de Mediació Ciutadana de la Diputació de Barcelona.
En aquest taller es treballaran les diferents emocions i es proposaran diferents… Llegeix més»