Departament d'Ensenyament

Galeria fotogràfica

Qui hi ha?

3 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

UN VIATGE INOBLIDABLE

Des del passat dilluns 25 d’abril fins el dijous dia 28, els alumnes de quart d’ESO vam anar de viatge de final de curs a la fantàstica ciutat de Roma. Allà hi vam visitar els llocs més emblemàtics i espectaculars, com per exemple: el Colisseu, el Vaticà, la Fontana di Trevi, el Vittoriano o el Panteó. Entre visita i visita, disposàvem de temps lliure i també a l’hora de dinar. A l’hora de sopar anàvem en un restaurant a prop del nostre hotel. Vam fer alguna visita guiada i a les que no, els nostres professors ens van explicar el més important de cada lloc. Tot i què vam caminar bastant, tots els alumnes afirmem que aquest viatge ha sigut el millor de les nostres vides..

A la galeria fotogràfica hi ha altres imatges d'aquest viatge.

Jornada de portes obertes

El passat dissabte 27 de febrer vam celebrar el dia de portes obertes del nostre centre. Tot i que ens va acompanyar la pluja, la jornada va ser un gran èxit! Gràcies a tothom per participar-hi!

El programa d’educació ambiental l’Anella permet donar un pas endavant en el foment de la recollida selectiva dels residus de Catalunya.

El programa consisteix en dur a terme la recollida selectiva de les anelles de plàstic que agrupen les llaunes de refrescos. Els centres educatius que portin les anelles a la deixalleria rebran un obsequi i si som el centre que en duu més, rebrem material informàtic com a mostra d’agraïment.

Tenim temps per recollir anelles fins el dia 1 de juny!!

Fem d'atletes per un dia

Enviada per admin el 16/Mai/2016 - 17:51

Dimarts 10 de maig els alumes de 3r d’ESO i els de 3r d’Aula Natura han ocupat les pistes d’atletisme de Vic per convertir-se en atletes per un dia.

Visita al saló del còmic

Enviada per admin el 13/Mai/2016 - 19:06

El passat dijous 5 de maig els alumnes de 1r d’ESO i d’Aula Natura van visitar el 34è Saló del Còmic de Barcelona.

Fira Guia't de Granollers

Enviada per admin el 02/Mai/2016 - 17:53

Dibuixant el nostre circuit formatiu i professional

El passat dijous 7 d’abril els nostres alumnes de 3r d’ESO i de l’Aula Natura van visitar la Fira Guia’t de Granollers.

Jornades esportives de secundària

Enviada per admin el 01/Mai/2016 - 20:59

Com cada any, divendres 8 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO i els dinamitzadors del PCEE van participar a les Jornades Esportives de Secundària que organitza el Consell Esportiu del Vallès Oriental a Granollers.

3r Cros Escolar

Enviada per admin el 01/Mai/2016 - 18:41

El passat diumenge 21 de febrer va tenir lloc el 3r CROS Escolar organitzat pel PCEE.

English Day

Enviada per admin el 22/Abr/2016 - 20:14

El passat 14 d’abril vam celebrar al centre l’English Day, una jornada especial dedicada a l’ús de la llengua anglesa a través del joc i la pràctica comunicativa.

Prova Cangur 2016

Enviada per admin el 20/Abr/2016 - 18:09

El dijous 7 d’abril es van celebrar a nivell de Catalunya la prova Cangur. Va ser la XXI edició.  I, com ja és habitual, alguns alumnes del nostre Centre hi van participar.

Sortida a Vic

Enviada per admin el 28/Feb/2016 - 11:43

Aquest passat dimecres dia 17 de febrer, els alumnes de primer d'ESO de l’institut del nostre municipi van marxar a la sortida de Vic per realitzar un aprenentatge de cultura.

Escudella de Carnestoltes

Enviada per admin el 27/Feb/2016 - 11:56

Dimarts 9 de febrer de 2016, els alumnes i els professors de l’institut Manuel Carrasco i Formiguera vam anar a participar del tradicional acte de l’escudella.

Activitats nadalenques

Enviada per admin el 24/Gen/2016 - 11:07

Un munt d'activitats nadalenques

Aquest Nadal, coincidint amb el seu 20è aniversari, l’Institut Manuel Carrasco i Formiguera va realitzar un munt d'activitats nadalenques.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Pla educatiu d'entorn Sant Feliu de Codines