Departament d'Ensenyament

Revista El Formiguer

Galeria fotogràfica

Qui hi ha?

1 convidat/da anònim en línia.

Sou un convidat/da anònim.

SANT JORDI 2015

CANVI DE DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ

Us informem que el Consell Escolar Municipal va proposar, a la seva darrera sessió, el canvi d'una de les dates festives de lliure disposició del centre, atès que la fixada anteriorment, el 25 de maig, coincidia amb el dia després de les eleccions municipals i la festivitat de la segona pasqua s'ha traslladat a una altra data.

Per aquest motiu aquesta data serà substituïda per la de dilluns l'1 de juny que passarà a ser festiu no lectiu al nostre centre i a tots els del municipi.

L'Equip Directiu.

S.I.M. Carrasco i Formiguera

Minut de silenci

Enviada per admin el 21/Abr/2015 - 20:28

Avui 21 d'abril a les 11 hores, com a acte de solidaritat amb la comunitat educativa pels greus fets ocorreguts ahir en l'institut Joan Fuster de Barcelona, els alumnes del SES Manuel Carrasco i Formiguera han fet un minut de silenci al pati del centre.

Mural pictòric a Sant Feliu de Codines

Enviada per admin el 21/Abr/2015 - 09:59

Divendres passat, 17 d'abril, els alumnes de 3r A i un bon nombre de 4t vàrem baixar al carrer de la Fonteta a veure com els artistes gràfics Carles Azcón i Pere Piquer realitzaven art al carrer, un mural pictòric.

Taller: Prevenció de drogodependències en adolescents

Enviada per admin el 20/Abr/2015 - 12:59

Durant aquest mes d'abril del 2015 i la primera setmana de maig es porten a terme a tots els grups d'alumnes de l'Institut uns tallers sobre la “Prevenció de drogodependències en adolescents”. Es tracta d'un projecte subvencionat íntegrament per la Diputació de Barcelona amb l'objectiu i la intenció de facilitar eines i recursos que permetin als joves reflexionar sobre la problemàtica del consum de drogues. És un taller de dues hores de durada on es treballen les habilitats socials dels adolescents per potenciar el seu esperit crític i la seva pròpia responsabilitat.

Xerrades d'Arturo Padilla

Enviada per admin el 09/Gen/2015 - 12:06

El dimecres 17 ens va venir a fer dues xerrades l'escriptor Arturo Padilla. Aquest curs hem llegit dues de les seves novel.les juvenils: El poder de una decisión a 3r d'ESO i La tempesta a l'Aula Natura. Els dos llibres han estat molt ben valorats entre els nostres alumnes. Només cal que veieu el vídeo penjat al youtube.

Marató de TV3

Enviada per admin el 12/Des/2014 - 11:57

LES MALATIES DEL COR

Com cada curs aquesta setmana hem realitzat les xerrades de la Marató de TV3 A 1r, 2n i 3r d’ESO i dimecres dia 17 es farà a 4t d’ESO; enguany està dedicada a LES MALALTIES DEL COR.

Lliurament certificats DELF scolaire

Enviada per admin el 17/Nov/2014 - 11:32

El passat dilluns dia 27 d'octubre, els alumnes que van participar a les proves del DELF scolaire el curs 2013-2014 i les van aprovar, van assistir a l'acte d'entrega de certificats que es va fer a l'Institut Antoni Cumella de Granollers.

Lectura a l'aula

Enviada per admin el 11/Nov/2014 - 08:57

Llegim dues hores a la setmana dins l'aula.

Sortida a Barcelona 4t ESO

Enviada per admin el 07/Nov/2014 - 18:43

El dilluns dia 20 d'Octubre vàrem fer una sortida a Barcelona amb l'alumnat de 4t d'ESO, l'objectiu era veure l'exposició: “Prat de la Riba i la Mancomunitat de Catalunya”, la façana modernista de l'actual seu de la Diputació de Barcelona, San Serra, de Puig i Cadafalch.

10ª Mostra de Bolets de l’institut

Enviada per admin el 24/Oct/2014 - 11:39

Com cada any i ja en van deu, els alumnes de primer i segon van sortir a buscar bolets pels entorns de Sant Feliu.

Informacions: The magic english teacher

Enviada per admin el 20/Mai/2014 - 10:49

Last Monday 12th May the students of 1ESO and 2ESO attended a magic show in English at Centre Cívic La Fonteta. The Magic English Teacher, Jack Silva, wowed everybody with his magic tricks. It was a great opportunity to practise English while having fun.

« 1 2 3 4 5 »

Pla educatiu d'entorn Sant Feliu de Codines