Departament d'Ensenyament

Revista El Formiguer

Galeria fotogràfica

Qui hi ha?

3 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

HORARI ESPECIAL JORNADA CULTURAL DIADA DE SANT JORDI

El proper dijous 23 d'abril, amb motiu de la celebració al centre de la jornda especial de Sant Jordi, els alumnes tindran un horari especial de 9 a 13 hores.

Durant aquesta diada els alumnes de 1r i 2n d'ESO podran triar entre un ventall de diferents tallers i participar en un joc de pistes pels carrers del poble. A les 13h, en finalitzar les activitats a la plaça de l'ajuntament, els alumnes marxaran directament cap a casa.

Els alumnes de 3r d'ESO realitzaran una visita a les tradicionals parades de la diada de Sant Jordi de les rambles de barcelona. Recordeu que els alumnes de 4t d'ESO es troben de viatge de final d'estudis a Roma.

L'Equip Directiu

SES M. Carrasco i Formiguera

CANVI DE DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ

Us informem que el Consell Escolar Municipal va proposar, a la seva darrera sessió, el canvi d'una de les dates festives de lliure disposició del centre, atès que la fixada anteriorment, el 25 de maig, coincidia amb el dia després de les eleccions municipals i la festivitat de la segona pasqua s'ha traslladat a una altra data.

Per aquest motiu aquesta data serà substituïda per la de dilluns l'1 de juny que passarà a ser festiu no lectiu al nostre centre i a tots els del municipi.

L'Equip Directiu.

S.I.M. Carrasco i Formiguera

Mural pictòric a Sant Feliu de Codines

Enviada per admin el 21/Abr/2015 - 09:59

Divendres passat, 17 d'abril, els alumnes de 3r A i un bon nombre de 4t vàrem baixar al carrer de la Fonteta a veure com els artistes gràfics Carles Azcón i Pere Piquer realitzaven art al carrer, un mural pictòric.

Taller: Prevenció de drogodependències en adolescents

Enviada per admin el 20/Abr/2015 - 12:59

Durant aquest mes d'abril del 2015 i la primera setmana de maig es porten a terme a tots els grups d'alumnes de l'Institut uns tallers sobre la “Prevenció de drogodependències en adolescents”. Es tracta d'un projecte subvencionat íntegrament per la Diputació de Barcelona amb l'objectiu i la intenció de facilitar eines i recursos que permetin als joves reflexionar sobre la problemàtica del consum de drogues. És un taller de dues hores de durada on es treballen les habilitats socials dels adolescents per potenciar el seu esperit crític i la seva pròpia responsabilitat.

Xerrades d'Arturo Padilla

Enviada per admin el 09/Gen/2015 - 12:06

El dimecres 17 ens va venir a fer dues xerrades l'escriptor Arturo Padilla. Aquest curs hem llegit dues de les seves novel.les juvenils: El poder de una decisión a 3r d'ESO i La tempesta a l'Aula Natura. Els dos llibres han estat molt ben valorats entre els nostres alumnes. Només cal que veieu el vídeo penjat al youtube.

Marató de TV3

Enviada per admin el 12/Des/2014 - 11:57

LES MALATIES DEL COR

Com cada curs aquesta setmana hem realitzat les xerrades de la Marató de TV3 A 1r, 2n i 3r d’ESO i dimecres dia 17 es farà a 4t d’ESO; enguany està dedicada a LES MALALTIES DEL COR.

Lliurament certificats DELF scolaire

Enviada per admin el 17/Nov/2014 - 11:32

El passat dilluns dia 27 d'octubre, els alumnes que van participar a les proves del DELF scolaire el curs 2013-2014 i les van aprovar, van assistir a l'acte d'entrega de certificats que es va fer a l'Institut Antoni Cumella de Granollers.

Lectura a l'aula

Enviada per admin el 11/Nov/2014 - 08:57

Llegim dues hores a la setmana dins l'aula.

Sortida a Barcelona 4t ESO

Enviada per admin el 07/Nov/2014 - 18:43

El dilluns dia 20 d'Octubre vàrem fer una sortida a Barcelona amb l'alumnat de 4t d'ESO, l'objectiu era veure l'exposició: “Prat de la Riba i la Mancomunitat de Catalunya”, la façana modernista de l'actual seu de la Diputació de Barcelona, San Serra, de Puig i Cadafalch.

10ª Mostra de Bolets de l’institut

Enviada per admin el 24/Oct/2014 - 11:39

Com cada any i ja en van deu, els alumnes de primer i segon van sortir a buscar bolets pels entorns de Sant Feliu.

Informacions: The magic english teacher

Enviada per admin el 20/Mai/2014 - 10:49

Last Monday 12th May the students of 1ESO and 2ESO attended a magic show in English at Centre Cívic La Fonteta. The Magic English Teacher, Jack Silva, wowed everybody with his magic tricks. It was a great opportunity to practise English while having fun.

Informacions: Educació financera

Enviada per admin el 28/Abr/2014 - 19:33

El dia 25 de febrer , coincidint amb el primer taller, va venir a l'institut la Xarxa de TV locals per tal de gravar-lo i utilitzar-lo en el programa "El cercle virtuós".

« 1 2 3 4 »

Pla educatiu d'entorn Sant Feliu de Codines