Taller de so i DJ

logo-rodona-extraescolars

TALLER SO I DJ

OBJECTIUS

 Aprendre a muntar un equip de so, la disposició a l’escenari, i els seus components.
 Aprendre la microfonia adequada per la locució o instrumentació
 Aprendre l’equalització dels diferents instruments, veu, o mixer DJ, producció musical  Aprendre a mesclar sons de instruments, DJ,etc…

PARTS DEL TEMARI

 Història de la música electrònica i els seus estils
 Introducció als software i hardware de DJ i producció musical
 Formats d’àudio: vinyl, cinta, CD, arxius de MP·3, WAVE
 Nivells de so: sistema de mesures, decibels, nivell d’àudio, nivell de captació i enregistrament.
 Acústica: Intensitat, to, timbre i harmònics.
 Electrònica: connectors i adaptadors, soldadures, connexions elèctriques i mesures de seguretat.
 Taules de mescla: parts i components d’una taula, auxiliars, subgrups, entrades i sortides de taula, etc

DJ i Producció musical

silueta-djEn l’apartat DJ, disposem de diversos equips Pioneer: una mixer 350 , plats CDJ400, i 350 mixer 900nexus + 850. Controladors: Pioneer DDJ-T1 i DDJ XS. Programes informàtics com TRAKTOR , SERATOR i per als més nens VIRTUAL DJ. Anem introduint programes més complexos com ABLETON LIVE, FL Studio. Instruments com teclats, tant virtuals com a reals tipus AKAY.

A part de participar en els actes escolars del centre també participem en diversos festivals de la ciutat com Pioneer DJ Kids. Algunes actuacions i colaboracions són les següents:

Saló del Còmic 2010 i 2011
FNAC Triangle Fòrum 2010 I 2013
BCN Ciutat Concert 2011/12/13
Sonar Kids 2011/12/13
Sonar dia 2012 (Demo Set presentació RMX 1000 de Pioneer)
Little BCN Fashion Trens for Kids, 2 i 3 Edition
PuntoyRaya Festival Junior CCCB 2012
Apple Store Plz Catalunya (Demo set presentació WeGO de Pioneer) Besmina Festival 2013
Protagonistes del documental “Ensenyant el So” de Borja Barrera, curt documental Grau en Comunicacio Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra 2014
Pedrafest, Pedralbes Centre aniversari 2014
Concurs Party Rookies DJ,s, edisions 2014/15. guanyadors de tres primer i dos segon premis. Sinfonic Festival 2013/14/15
Espai Talent Jove, festes de Gracia 2014/15
Junts Fem Nadal, fira de nadal solidari Jardinets de Salvador Espriu i Pl Catalunya 2014/15

Més informació:

www.facebook.com/pioneerdjkids

www.youtube.com/pioneerdjkids

Pioneer DJ Kids és un col·lectiu de nens Djs d’entre 10 i 18 anys, que surt del taller creat per Rosa Amuedo per a l’institut Secretari Coloma.

fotos-pioner-dj-kids