“Cuentacuentos” explicats

El dimarts 5 de desembre al matí es va dur a terme una activitat de l’assignatura de Llengua castellana i literatura per part d’alumnes de 1r i 4t d’ESO anomenada Cuentacuentos. L’activitat consistia en què alguns alumnes d’una classe de 4t explicaven, als seus companys de classe i als alumnes d’una classe de 1r, històries de terror i misteri.

Abans els alumnes de 4t havien seleccionat el conte que volien explicar i els companys vam ser els encarregats de puntuar-nos els uns als altres per decidir qui explicava els contes als alumnes de 1r. La tarda abans, alguns alumnes de 4t ens vam dedicar a ambientar la biblioteca per tal de fer més real l’activitat.

…………………………………………
Text: Ona Segura