Vaga d’estudiants

El consell de delegats del centre ha decidit adherir-se a la convocatòria de vaga d’alumnes del proper dijous 26 d’abril.

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat podran exercir el seu dret de vaga sempre i quan els seus pares, mares o tutors legals, en el cas dels menors d’edat, els autoritzin.

Recordem que els alumnes de 1r i 2n d’ESO han d’assistir a classe amb total normalitat.

L’equip directiu

Sant Jordi 2018

Com cada any, celebrem el Sant Jordi a l’institut amb activitats, obres de teatre i premis culturals. Com que el 23 d’abril és festiu, la celebració la farem aquest proper divendres, 20 d’abril. Aquí teniu el programa. L’horari és de 9.00 a 14.00.

Imatges artístiques

A la visita, que van fer fa dos dies, els alumnes de quart d’ESO a la UAB, se’ls va demanar que es fessin fotografies al costat de les obres d’art del campus o de l’entrada a alguna facultat. A continuació es poden veure algunes d’aquestes imatges.

Llegeix més»

Cloenda de l’activitat “La cruïlla comuna”

Els alumnes de quart d’ESO del nostre institut i de La Romànica han participat aquest matí a l’acte de presentació dels resultats de “La cruïlla comuna“. S’han fet les presentacions i a continuació s’han passat els vídeos de l’activitat. Posteriorment han fet una entrevista a una activista que lluita pels drets dels immigrants i un debat final.