Video-Propostes de lectura per part d’alumnes. Preneu-ne nota!

Al nostre institut fomentem la lectura amb diferents iniciatives, relacionades amb el nostre projecte ILEC (Impuls a la Lectura): una acció són les estones de lectura diàries després del primer pati a tota l’ESO. També tenim un bloc on tothom de la nostra comunitat educativa pot fer recomanacions i comentaris sobre lectures.

ANIMEU-VOS A RECOMANAR LLIBRES! Ja sigueu alumnes, pares, mares, Veïns o veïnes, professorat, envieu propostes a ilec@institutjoansola.cat

En aquest sentit, us volem fer arribar una sèrie de recomanacions en forma de vídeos d’alumnes de 1r ESO per si esteu pensant en quin llibre llegir. Les hauríeu de considerar, evidentment!

Manifest contra la violència de gènere

El 27 de novembre de 2017 hem commemorat el dia internacional CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE que es va celebrar el passat 25 de novembre.
Alumnes i professorat de l’Institut Joan Solà ens hem afegit a la campanya internacional de l’organització de les Nacions Unides Llegeix més»