Classroom

Google Classroom és una eina creada per Google en 2014, i destinada exclusivament al món educatiu. La seva missió és la de permetre gestionar una aula de manera col·laborativa a través d’Internet, sent una plataforma per a la gestió de l’aprenentatge.
Totes les opcions d’aquesta eina estan associades al compte de Google que el centre proporciona a tots els alumnes i docents, amb el format usuari@inssalvadorsunyer.cat, de manera que tant el docent com els estudiants hauran de tenir el seu compte, i el aquest actuarà com el seu identificador. Això vol dir que no hauràs de crear un compte específic per a aquesta eina, ja que s’utilitzaran les teves identitats de Google.
Aquesta eina de Google permet gestionar les classes en línia, i pot utilitzar-se tant per a l’aprenentatge presencial, com per a l’aprenentatge 100% a distància, o fins i tot per a l’aprenentatge mixt. Es poden crear documents, compartir informació en diferents formats, agendar reunions i realitzar-les virtualment. Els alumnes també podran accedir des de qualsevol dispositiu a les seves classes, les seves anotacions o les seves tasques assignades.

Si vols accedir al classroom, es pot fer clic en el següent enllaç: classroom