PORTES OBERTES

CONSULTA L’OFERTA DE PLACES PEL CURS 24-25

INSTITUT LLIURE DE MÒBILS

• Aquest curs l’Institut s’ha convertit en un espai lliure de mòbils. Durant les primeres setmanes de funcionament, la mesura ha estat molt ben acollida per les famílies i l’alumnat.

Esquiada a la Masella

El 14 de febrer tot l’alumnat de l’institut la Serra va assistir a la jornada d’esquí de la Masella
Ens van venir a buscar amb 2 autobusos a les 6:45 am. Tenim un viatge d’una hora i mitja. Vam arribar i ens van donar tot els materials… Llegeix més»

Coneixement d’Oficis: mecanització.

Alguns alumnes de 4t de l’ESO de l’institut la serra, estan fent el taller Coneixement d’Oficis. En aquest taller estan fent mecanització (treballant amb metacrilat i alumini).
També estan fent un altre taller de construcció i programació de robots.

Redactor: Izan Salido

Ampliació de l’institut

A la primera setmana del setembre del 2023 es va iniciar una obra d’ampliació fent un altre edifici al costat del principal, aquest edifici està previst que s’acabi el juliol del 2024. Després caldrà modificar alguns espais de l’edifici actual.
Aquest nou espai… Llegeix més»

Preinscripció 24/25

Ja es poden consultar les dates de presentació de sol·licituds dels ensenyaments obligatoris.
Les preinscripcions pel curs 24/25 estan obertes des del 8 de març fins al 20 del mateix mes.
La matrícula de l’Educació Secundària Obligatòria, és del 18 al 26 de juny.
Més informació a aquesta… Llegeix més»

Rebost solidari 4t d’ESO

El 12 i 13 de desembre, els alumnes de 4t d’ESO de 2023/24 van fer un recapte d’aliments a l’institut per donar-los al rebost solidari.
El rebost solidari de Sabadell és una associació sense ànim de lucre que reparteix aliments a la ciutat i que la… Llegeix més»

Els drets humans

Els drets humans es defineixen generalment com aquelles llibertats, facultats, institucions o reivindicacions bàsiques que corresponen a tota persona pel simple fet de la seva condició humana, per tal de garantir-li una vida digna.
Aquest dijous 14 de desembre es farà l’acte de commemoració del 75è… Llegeix més»