Inici de classes de CAS i Cicle Grau Superior: 18/09

Convocatòria de Beques per estudiants de Batxillerat i Formació Professional (2017-2018)

El Ministeri d’Educació, Cultura i Esport  ha convocat les beques  per a estudiants que el curs acadèmic 2017-2018 cursen ensenyaments postobligatoris (Batxillerat i Formació professional de grau mitjà i de grau superior).
Les sol·licituds s’han de fer on-line a la següent adreça: https://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/general/educacion/050130/nu.html
Termini de presentació:… Llegeix més»

Informacions d’inici de curs 2017-2018

Publiquem la nostra revista InfoFoix amb les informacions sobre l’inici del curs 2017-2018.
Conté les informacions sobre:
1. CALENDARI D’INICI DE CURS
2. HORARI DEL CURS
3. CALENDARI DE REUNIONS AMB LES FAMÍLIES
4. INFORMACIONS DIVERSES:
a. Llibres de text i ordinador/tauleta digital
b. Agenda i carpeta
c. Aparells d’ús personal
d. Seguretat i… Llegeix més»

Convocatòria d’ajuts per a alumnes del trasport urbà del curs 2016-17 ( 4t ESO i postobligatòris ): informacions prèvies

L’Ajuntament preveu obrir la convocatòria d’ajuts per a alumnes usuaris del transport urbà del curs 2016-2017 la primera quinza del mes setembre.
L’ajut serà d’un màxim de 100€ i serà proporcional al nombre de targestes d’estudiant de Rubi Bus presentades.
Recodeu que és important conservar els originals… Llegeix més»

Festa de la multiculturalitat: Batucada

Aquest curs els alumnes de 1r d’ESO van poder fer una sessió de batucada.
Els alumnes dels altres grups van manifestar el seu interès en repetir l’experiència.
L’AMPA es va oferir per subvencionar de nou l’activitat dins del marc de la festa de la mulituculturalitat.
Els participants hem… Llegeix més»

Els de 3r visitem Cugat.cat

El dia 18 de maig els alumnes de 3r de l’ESO vam realitzar una excursió a Sant Cugat, a les oficines de ” Cugat.cat ”.
És un lloc on es realitzen diverses accions per tal d’informar, fan tant televisió (entrevistes) com ràdio, multimèdia.
Allà ens van explicar,… Llegeix més»