Els crims de la taula periòdica. 4t C

Enguany tots els alumnes de 4t d’ESO han llegit el llibre Els crims de la taula periòdica amb l’objectiu de fomentar el gust per la lectura.

Aquesta novel·la científica de ficció és una proposta del departament d’educació. Els alumnes han fet uns treballs que hem enviat al concurs «El gust per la lectura» participant en la categoria de «Llegim ciència».

S’han plantejat diverses activitats de l’àmbit cientificotecnològic i hem aprofundit en el model científic, contextualitzant-lo en la trama de la novel·la i relacionant-lo amb qüestions de rellevància social i científica.

Us animem a veure els vídeos, ben segur els gaudireu molt i esperem que us entrin moltes ganes de llegir el llibre

El costat fosc dels verins