Els crims de la taula periòdica 4t D’ESO A

Enguany tots els alumnes de 4t d’ESO han llegit el llibre «Els crims de la taula periòdica»  de Xavier Duran i Jordi de Manuel, amb l’objectiu principal de fomentar el gust per la lectura.

Aquesta novel·la científica de ficció és una proposta del departament d’educació de Catalunya. Els alumnes han fet uns treballs que hem enviat al concurs «El gust per la lectura» participant en la categoria de «Llegim ciència».

Us animem a veure els vídeos, ben segur els gaudireu molt i esperem que us entrin moltes ganes de llegir el llibre.

Una lectura plena de verins

Mª Cinta Quintero Santiago, professora de biologia