El Foix i + se’n va a dinar

El passat dissabte, dia 20, un grup de 8 alumnes de les diferents branques de Batxillerat, 2 exalumnes i un dels docents de clàssiques del centres van anar a dinar al Η Τρελή Ροδιά, ‘El Magraner Boig’, al barri del Raval de Barcelona.

Aquesta sortida, originada en un primer moment amb els alumnes de Llengua i cultura gregues de 1r i de 2n de Batxillerat, però que va acabar sent una trobada amb altres alumnes de diferents branques (un alumne del social, una del científic i una alumna del tecnològic), volia apropar la cultura grega des d’un altre punt de vista: el culinari.

Malgrat les primeres reticències, normals, a tastar uns menjars als quals no estan acostumats, van acabar gaudint d’allò més d’una varietat força àmplia de plats, acompanyada de música grega, i van poder veure que el menjar grec (i la seva cultura) no dista tant de la nostra.