Benvinguts a l’Institut Baix a mar

Estem actualitzant la pàgina web del centre. Disculpeu les molèsties.

Gràcies!

REUNIÓ FAMÍLIES INICI DE CURS

Benvolgudes famíles,
com ja sabeu, el proper dimarts 25 de setembre a les 18h farem la reunió de pares d’inici de curs per tots els cursos d’ESO i Batxillerat.
Recordar-vos que l’assistència a la reunió és molt important, ja que ens permet emprendre un treball compartit entre… Llegeix més»

REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO

Benvolguts i benvolgudes,
Us donem la benvinguda com a famílies de 1r d’ESO de l’Institut Baix a mar i aprofitem per convocar-vos el dimecres 5 de setembre  a la primera reunió del curs 2018-2019 on us donarem tota la informació sobre el funcionament, l’organització i la gestió del centre i us… Llegeix més»