Benvinguts a l’Institut Baix a mar!

Inici convocatòria ajuts de menjador i transport escolar per al curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,
Us informem que el Consell Comarcal del Garraf obre la convocatòria per demanar ajuts individuals de menjador escolar, servei de transport escolar i ajuts individuals de desplaçament pel curs 2024-2025.
Termini per presentar les sol·licituds:
La convocatòria d’accés als ajuts de menjador escolar queda oberta durant tot el curs escolar.

S’obre un primer… Llegeix més»

Pica Lletres

Us informem que les eliminatòries del concurs lingüístic ‘Pica Lletres’ on va participar el vostre centre ja estan disponibles a la plataforma gratuïta La Xarxa+.
Si accediu a laxarxames.cat/picalletres podreu veure els vídeos amb l’actuació dels vostres alumnes. Amb l’objectiu que tant els i… Llegeix més»

Fira Faig

Alumnes i professorat del Baix a Mar van participar en el programa FAIG del CESIRE  del Dep d’Educació que va tenir lloc el passat 16 d’abril  al Citilab de Cornellà.