Benvinguts a l’Institut Baix a mar

Dia de l’Activitat Física al Carrer (DEFC)

El dia 25 d’abril els alumnes de 3r B van participar com a representants de l’Institut Baix a Mar al “Dia de l’Activitat Física al Carrer” (DEFC). Es tracta d’una nova edició de la convocatòria anual feta per a tots a tos els centres educatius d’Espanya.

Per començar, els alumnes van llegir un manifest ressaltant els valors i principis de l’Educació Física a l’aire lliure. Finalment, van passar a la pràctica a la platja de Ribes Roges fent exercicis d’escalfament i tonificació, acabant amb activitats esportives d’equip (futbol platja i vòlei platja).

A banda d’això, amb les fotos que han fet de la jornada, partiparan en un concurs fotogràfic organitzat pel COPLEFC (Col·legi de Professionals de l’Educació Física de Caralunya) i que té com a premi 300 euros en material esportiu per al centre guanyador.

Nota de premsa del Departament d’Ensenyament

D’acord amb les previsions meteorològiques previstes per demà dimecres, el Departament d’Ensenyament informa que el transport escolar s’ha anul·lat de manera generalitzada a tot el territori, tal com ha anunciat Protecció Civil aquesta tarda.
No obstant, Ensenyament vetllarà perquè els centres educatius romanguin oberts, si així… Llegeix més»