VELA A L’INSTITUT BAIX A MAR

Aquest curs 2016/2017, l’Institut Baix a mar i el Club Nàutic Vilanova han signat un conveni de col·laboració per organitzar un programa d’activitats nàutiques que té per objectiu donar a conèixer l’esport de la vela a l’alumnat del nostre centre. L’alumnat de 2n i 4t A i B ja van poder gaudir de les activitats el 1r trimestre, i ara al 3r trimestre és el torn dels grups de 1r, 3r i 4t C. Al document adjunt trobaran tota la informació.

2acartaparesvela-1

NO FEM LLUENTONS, FEM SÀTIRA

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

Sota aquest lema, el rei Carnestoltes i les seves concubines (amb la inestimable col·laboració de la FAC), fan una crida als vilanovins i vilanovines a la disbauxa, a la gresca, a la sàtira, a l’alegria desenfrenada, al ball, a la festa, … Però la nostra… Llegeix més»

BEQUES FUNDACIÓ AMANCIO ORTEGA

Us comuniquem que s’ha obert el termini d’inscripció de l’edició 2017-2018 del Programa de Beques de la Fundació Amancio Ortega.
El Programa convoca 500 beques dirigides als alumnes de 4t d’ESO de centres educatius de l’estat espanyol que vulguin cursar 1r de Batxillerat al Canadà (250… Llegeix més»

INICI DE CURS 2016/2017

L’inici del curs 2016/2017 serà el dilluns 12 de setembre en l’horari esglaonat que detallem a continuació:

• 9:00-11:00h: Rebuda d’alumnes de 1r d’ESO. Després de les 11:00h els alumnes podran sortir del centre.
  • 11:30 a 13:30h: Rebuda d’alumnes de 2n, 3r, 4t d’ESO i Batxillerat.

El dimarts dia… Llegeix més»

TRAVESSA 2015/16

Després de l’experiència de la travessa aquí teniu un petit vídeo recull d’algunes fotos d’aquests dies tant intensos. Els alumnes van disfrutar molt i volen tornar a repetir-ho;)

Per altra banda podeu veure algunes fotos d’aquests dies….(cliqueu la imatge)

FESTA DE GRADUACIÓ

Benvolguts,
el proper dimarts 21 de juny a les 18 hores farem la Festa de la Graduació dels alumnes de 4t d’ESO i a continuació la Festa de Graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat.
Hi esteu tots convidats!