Deutsche Prüfungen A2.

Fitxer_000Les alumnes de 2n de BTX, Mireia Ramírez i Jessica Mejia, es van presentar el dia 9 de maig als exàmens oficials del Goethe Institut del nivell A2 i van aprovar amb molt bona nota en tots els apartats de la prova. Feliciteu-les!

GALA RE@CCIONA

Dijous 25 de maig els i les alumnes de l’optativa de 3r d’ESO Hidden in the sea, van participar en la setena Gala Re@cciona , resultat del projecte proposat per la regidoria de Cooperació i Solidaritat de l’ajuntament de Vilanova i la Geltrú amb… Llegeix més»

Logotip de la mostra1

Ja tenim el logotip de la 3a mostra d’aprenentatges de 1r d’ESO i de la USEE.
És obra de l’Olga Marín de 1r B, felicitats!

Per altra banda, recordar que la mostra el celebrarà el proper 20 de juny de 2017 a la UPC de Vilanova… Llegeix més»

TRIA EL TEU ESTIU

A la Guia d’activitats d’educació en el lleure de la pàgina web de la Generalitat podeu consultar les activitats d’estiu de lleure educatiu per a joves que ofereixen diverses entitats catalanes: casals de vacances i esportius, colònies i estades o campus esportius, camps de treball,… Llegeix més»

SCHÜLERAUSTAUSCH: CINC ANYS D’INTERCANVI AMB ALEMANYA