JORNADES TÈCNIQUES DEPARTAMENT TMV 17/18

Enguany, el departament de Transport i Manteniment de Vehicles ha organitzat novament les Jornades Tècniques orientades a tots els alumnes dels cicles de la família professional: CFGM Electromecànica de vehicles i CFGS Automoció

Les activitats programades són:

• Visita a Applus IDIADA. L’institut disposa d’un conveni de col·laboració en formació Dual amb Applus IDIADA mitjançant el qual els alumnes de grau superior (CFGS Automoció) tenen l’oportunitat de realitzar l’estada dual en aquesta empresa puntera del sector de l’automòbil. Com cada any des de que es va iniciar aquesta col·aboració, els alumnes de 1r curs de CFGS Automoció van visitar l’empresa el passat 11 d’abril on varen conèixer les instal·lacions i espais on desenvoluparan la seva esada. A més a més, amb l’objectiu de promoure la continuitat en els seus estudis de grau mitjà i orientar aquests cap el CFGS Automoció, els alumnes de 2n del CFGM Electromecànica de vehicles visitaran l’empresa el proper divendres 27 d’abril.

• Visita a FERVE. El proper dijous 26 d’abril els alumnes de 2n curs  del CFGM Electromecànica de vehicles visitaran l’empresa FERVE, on podran observar la producció de sistemes elèctrics especialitzats, conèixer l’història de l’empresa i gaudir del museu del que disposa aquesta emblemàtica empresa d’El Vendrell.

• Visita a Autocars d’El Penedès. El proper dimecres 25 d’abril els alumnes de 1r curs  del CFGM Electromecànica de vehicles visitaran l’empresa Autocars d’El Penedès. En aquesta visita els alumnes podran conèixer els autobusos de l’empresa i conèixer les tasques de manteniment que es realitzen a aquesta flota.

• Visita a Karting Vendrell.  Properament els alumnes dels dos cicles de TMV visitaran l’empresa Karting Vendrell on podran conèixer els vehicles, les tasques de manteniment que es realitzen i tot el relacionat amb aquest apassionant esport de motor.  A més a més, podran gaudir i provar els karts al circuit!!!

• Xerrada informativa sobre el funcionament del mercat del vehicle d’ocasió. (Properament)

El departament de Transport i manteniment de vehicles agraeix la col·laboració i dedicació que ens ofereixen aquestes empreses