Institut d’Alpicat: Fem-lo nostre!

El primer dia de classe vam donar el tret de sortida al primer projecte, amb un objectiu clar: Fem-lo nostre! Amb els alumnes hem planificat, dissenyat i creat l’institut que desitgem. Un projecte obert, on el seu protagonisme ha sigut prioritari.

Hem dedicat un mes a la realització del projecte, algunes activitats les hem pogut finalitzar, d’altres, degut a la seva complexitat o manca de temps i/o material, han quedat recollides en un llibre amb la intenció d’anar-les desenvolupant al llarg del curs o en propers anys.

La valoració del projecte per part dels alumnes i professorat ha estat molt positiva. El fet que les propostes hagin sortit de l’alumnat ha fet que el grau de motivació i implicació fos molt elevat. Donem per assolit el nostre propòsit: L’HEM FET NOSTRE!!!