Festa Major a l’institut

Ahir vam celebrar el final de curs amb una gran Festa Major. Totes les activitats les van preparar els alumnes de 1r d’ESO dins del darrer projecte al centre anomenat “Festa Major”.

No hi va faltar de res: cercavila, gegants, capgrossos, balls tradicionals i de bastons, batucada, falconers, Alpicoral, rifa i traca. Per finalitzar, alumnes i professors vam sopar al centre, amb concert sorpresa inclòs, i vam acabar amb una discoteca al pati a ritme de reggeaton. Una revetlla plena d’emocions que de ben segur cap de nosaltres oblidarà.

Agraïm a tots els familiars i veïns d’Alpicat la vostra participació, sense tots vosaltres no hauria estat el mateix. Esperem que hagueu gaudit de la festa com ho vam fer nosaltres.

I un cop més, agrair també la col·laboració de l’Ajuntament i especialment a l’alcalde, el Sr. Joan Gilart i a la regidora d’educació i cultura, la Teresa Bosch.

Cliqueu la foto i accediu a l’àlbum amb les millors fotos:

Festa Major

L’equip docent de l’institut