Materials dels projectes

Al centre es realitzen dos tipus de projectes: projectes d’àmbit i projectes trimestrals.

Aquests projectes:

• Són projectes autèntics, connectats amb el món real.
  • Són rigorosos, basant-se en els continguts i competències que marquen els decrets del Departament d’Ensenyament.
  • Són versàtils, partint del que l’alumne sap i permetent adquirir més coneixements i competències.
  • Són atractius, fomentant la participació activa de l’alumnat.
  • Són avaluables, per tal de mesurar si cada alumne ha assolit els objectius establerts.
  • Tenen socialització rica: els projectes surten de l’aula (sortides, visites…) i experts externs entren a l’aula.
A continuació podeu trobar els enllaços als webs on es descriuen les competències, continguts i activitats que els alumnes treballen per cada un dels projectes. Tots els materials han estat desenvolupats pels professors de l’institut Salas i Xandri i els compartim amb una llicència Creative Commons Reconeixement – No Comercial – Compartir igual.
by-nc-sa.eu_petit

Curs 2017-2018

Els projectes que estan a punt de realitzar els alumnes els trobareu tancats per mantenir una mica la sorpresa. Un cop els alumnes comencen el projecte els tornem a fer públics.

1r d’ESO

2n d’ESO

3r d’ESO

Primer trimestre Primer trimestre  Primer trimestre
 Àmbit CT: En òrbita  Àmbit CT: La cursa dels cotxes elèctrics  Àmbit CT: Made in SIX
 Àmbit Ling: Juguem?  Àmbit Ling: Fem ràdio   Àmbit Ling: SiX TN
 Àmbit AS: Explorem Sant Quirze  Àmbit AS: SiX Art  Àmbit AS: Fem memòria
 Trimestral: Que comenci l’espectacle  Trimestral: Cançó improvisada  Trimestral: Som màgics!
Segon trimestre Segon trimestre  Segon trimestre
 Àmbit CT: Natusfera Biodversity Congress  Àmbit CT: Connectats  Àmbit CT:
 Àmbit Ling: Shakespeare in action!  Àmbit Ling: Escriptors al carrer   Àmbit Ling:
 Àmbit AS: Tornem a la prehistòria  Àmbit AS: Súper SIX  Àmbit AS:
Trimestral: Tarraconensis  Trimestral: Tarraconensis  Trimestral:
Tercer trimestre Tercer trimestre Tercer trimestre
 Àmbit CT: Home… sweet home  Àmbit CT: Un plaer amb molta química  Àmbit CT:
 Àmbit Ling: Érase una vez…  Àmbit Ling: El Pícaro  Àmbit Ling:
 Àmbit AS: Això em sona, Sr. Lutier!  Àmbit AS: II Olympic SiX  Àmbit AS:
 Trimestral: Càtering SiX  Trimestral: Rol en viu  Trimestral: