1r premi als Jocs Florals de Nou Barris

L’escoleta groga hem estat els guanyadors i guanyadores del 1r premi dels Jocs Florals de Nou Barris en la modalitat de “Conte Visual”. Moltes són les persones que ens han ajudat a fer aquest projecte i moltes les ganes i la il·lusió que hem dipositat nosaltr@s per crear aquesta història màgica.

Al vídeo de la Luri podeu veure el resultat de com ens ha quedat la feina (no tenen pèrdua els minillibres).

I al vídeo de la recollida del premi podeu veure la gran alegria amb que vam rebre les flors i el lot de llibres que ens van regalar amb tanta estima.

Amb nervis i moltes ganes esperem saber qui ha guanyat.

Nosaltrxssssss!

Tots els premiats i premiades als Jocs Florals Nou Barris 2018.

Ens sentim super afortunats i afortunades!!!!!

La diada de Sant Jordi a l’IETN

El dilluns 23 d’abril l’IETN ha viscut el seu primer Sant Jordi. Tot l’institut escola ha pogut gaudir de les propostes que teníem per un dia tan important, des de la Gimcana Literària pel barri, passant per la recollida de llibres a canvi d’una rosa fins a la recollida dels premis pels Jocs Florals.

Ha estat molt emotiu,  l’alumnat de totes les escoletes han participat generant una diada de cooperació, convivència i pura poesia.

Mireu, mireu:

L’escoleta taronja espera tranquilament l’intercanvi de la rosa amb molta cura de no despertar el drac ferotge que protegeix els llibres.

La nostra estimada conserge ens ajuda donant llum a aquesta paradeta d’il·lusions.

2n tracta de completar els puzzles després d’haver participat amb moltes ganes a la Gimcana Literària.

3r recull el seu llibre especial de Sant Jordi: Frederick, un ratolí que recull colors i raigs de sol per quan arribi el dur hivern qual poeta i artista que és.

Els més petits emocionats i emocionades amb les propostes dels més grans.

Un conte sonor per a la classe de primer!

Na Carla ens fa teatre i… estem molt atents i atentes.

Els titelles ha estat una proposta la mar d’engrescadora!

La cistella

A l’ieTN hem organitzat entre els alumnes i el professorat una cistella, en la que pot participar qualsevol alumne, professor, veÏ, a la fi, qualsevol persona de Catalunya.

Es molt fàcil participar; els alumnes de l’ ESO venen uns bolletins amb un número amb el qual es farà un sorteig. Cada numero té el preu de 0.50€

N´hi han un munt de productes

Contes de sempre amb nens i nenes d’ara.

Els dijous a la tarda la Biblioteca s’omple de sorpreses.

Aquest dijous hem pogut gaudir d’una activitat amb els nens i nenes de 4t on ens ha explicat el conte de “La princesa y el guisante” de Hans Christian Andersen.

Gràcies a la nostra estimada Lupe, la jefa dels Audiovisuals de la Trini podem veure els resultat d’aquesta engrescadora proposta en aquest vídeo.

En aquesta activitat han participat els nens i les nenes de 4t, Lupe “Audiovisuals”, Tibisay “Biblioteca”, Dani, Judit i Raquel “tut@rs de 4t” i el suport de les famílies que van assistir.