Move and demand healthier food

Projecte Erasmus+ 2022-2024

L’institut lidera el projecte MOVE AND DEMAND HEALTHIER FOOD, en associació amb Polònia (Cracòvia) i Turquia (Istanbul). Els objectius del Programa Erasmus+ són:

• Desenvolupar les habilitats i coneixements de l’alumnat per tal de tenir una alimentació equilibrada i saludable,
  • Apropar a l’alumnat a un estil de vida més saludable,
  • Oferir a l’alumnat oportunitats d’aprendre en un context multicultural, i
  • Intercanviar bones pràctiques a nivell internacional.

Creativity knows no borders

Projecte Erasmus+ 2014-2017

e+cknbL’institut participa al projecte CREATIVITY KNOWS NO BORDERS, en una associació estratègica formada per deu instituts de secundària de Finlàndia, Portugal, Eslovàquia, Turquia, Romania, Polònia, Itàlia, Lituània, Bèlgica i Catalunya. Els objectius del Programa Erasmus+ són:

• Impulsar les habilitats a través de l’educació, la formació, la joventut i l’esport.
  • Promoure l’aprenentatge d’idiomes i la diversitat lingüística per eliminar les barreres a la participació en estudis, formació, de voluntariat a l’estranger i facilitar la mobilitat a Europa.
  • Contribuir a augmentar el multilingüisme a Europa.

Notícies d’Erasmus+