AFA Institut Reguissol

Serveis oferts per l’AFA curs 23-24

Benvolgudes famílies,
Des de l’AFA Institut Reguissol (Associació de Famílies d’Alumnes) us informem de quins són els serveis oferts per l’AFA durant aquest curs 23-24.

SOCI AFA

Per poder guadir dels serveis oferts per l’AFA s’ha de ser soci de l’associació. La quota de soci es de 20€ per família. Per fer-se soci de l’AFA només cal fer el pagament de la quota anual a través del TPVEscola.

Guixetes/Armariets

L’AFA posa a disposició dels seus socis el lloguer d’un armariet per al curs. La quota del lloguer és de 20€ i es pot pagar per TPVEscola fins al 30 de setembre. A partir d’aquesta data ens ho hauríeu de demanar per correu electrònic a afa@institutreguissol.cat per tal d’habilitar el pagament pel TPVEscola.

El número d’armariet i el codi de desbloqueig es donarà a principis de curs.

En aquest document podeu veure les condicions d’ús i responsabilitats del contracte de Lloguer de l’Armariet. Es donarà per entès al realitzar el pagament de la QUOTA, que s’accepten aquestes condicions.

Les guixetes d’1r ESO aniran amb un cadenat que haurà de ser proporcionat per l’alumne. A continuació us mostrem una imatge del tancat de la guixeta:

Projecte Alexandria – Llibres Socialitzats (1r, 2n, 3r i 4t ESO)

En els cursos de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO tenim un projecte de reutilització de libres. En aquest projecte les famílies paguen una quota en funció del curs que els dona dret a fer servir els llibres durant el curs.

La quota aquest curs inclou els següents llibres:

Curs Llibre Socialitzat
Castellà – ASTERISCO 4. CUADERNO DE ACTIVIDADES No
MATEMÀTIQUES 4r ESO
OXFORD ENERGYZE 4 SB

A 1r ESO hi ha un grup d’alumnes que tindran un currículum adaptat (PI) i que faran servir uns altres materials. Per part del projecte, es retornaran els diners de la quota de la part socialitzada un cop retornat els llibres i de la part no socialitzada si els llibres retornats no estan guixats.

En aquest document disposeu de les condicions d’ús i responsabilitat del contracte del Projecte Alexandria. Es donarà per entès al realitzar el pagament de la QUOTA que s’accepten aquestes condicions.

Llibres 1r i 2n Batxillerat

La compra dels llibres d’aquests cursos es farà a Comercial Girona. En aquest document trobareu el procediment detallat.

www.comercialgirona.cat/comandes

CODI CENTRE: REGUISSOLC0019

TERMINI D’ACCÉS: Del 17/07/23 al 15/09/23

Correu electrònic:

Us podeu posar en contacta amb nosaltres a través del correu: afa@institutreguissol.cat

Membres de la Junta

Aquesta és la composició actual de la junta de l’AFA:

• President: Borja Romero
  • Secretària: Montserrat Torrente