MAKER FAIRE BARCELONA 2018

Els nostres alumnes de batxillerat tecnològic  van presentar el seus projectes a l’estand del CESIRE a la MAKER FAIRE BARCELONA 2018.

L’organització de l’event van distingir la seva presentació del treballs amb el MAKER MERIT, i han estat seleccionats i convidats pels organitzadors de la MAKER MERIT FAIRE de Bilbao, que es celebrarà el proper mes d’Octubre.

Va ser una jornada esgotadora, que va començar a les 8.45 del matí i va acabar a les lees 18.30, que van desmuntar l’estand. Durant aquesta estona, l’alumnat van atendre al voltant de les 100 persones que es van interessar pel nostres projectes, demostrant el seu domini, les seves habilitats lingüístiques i dedicació.

El professorat del departament de tecnologia vol felicitar i agraïr la seva participació i esforç durant tota la jornada.

Fotos de la jornada