Microviolències

Amb l’alumnat de 1r d’ESO hem fet a Treball Globalitzat un projecte sobre les “MICROVIOLÈNCIES”.

Mitjançant la investigació i la reflexió, l’alumnat ha identificat situacions de microviolències a l’entorn escolar, familiar i social.

Els objectius han estat fomentar valors com la tolerància, el respecte mutu i la diversitat i promoure un entorn escolar i social més inclusiu i respectuós.

Tot el procés s’ha conclòs amb petites obres de teatre. Us deixem algunes imatges. Gaudiu-les!!!

EL VIANA SE’N VA A LA NEU

El passat divendres 16 de febrer, l’alumnat de l’INS Príncep de Viana va fer una sortida a les pistes d’esquí de la Masella. Per primer cop, la sortida es va obrir a tot l’alumnat del centre, de manera que van poder gaudir del dia a… Llegeix més»